procedura reklamacyjna

Okres gwarancji producenta na produkty HUSKY wynosi 24 miesiące. Zgłaszać roszczenia można jedynie w tym okresie. Zanim reklamowany towar zostanie wysłany należy o tym zamiarze powiadomić majlowo lub faxem HUSKY POLSKA. Reklamowany towar należy zapakować w odpowiednie opakowanie i wysłać do HUSKY POLSKA ul. Pomianowskiego 28, 86-010 Koronowo z oznaczeniem "Reklamacja" oraz kopią dowodu zakupu. Prosimy nie wysyłać towaru „za pobraniem”, gdyż taka przesyłka nie będzie odebrana. Towar zabrudzony, szczególnie odzież nie będzie przyjmowany do reklamacji.

OSOBA DO KONTAKTU:
Roman Szczęsny, tel/fax: +48 52 321 11 23
e-mail: reklamacja@huskypolska.pl

Prosimy o zwięzłe opisanie problemu w celu załatwienia procedury reklamacyjnej tak szybko, jak tylko jest to możliwe. Przyczyna reklamacji zostanie osunięta i przedmiot w ustawowym terminie zostanie odesłany. W przypadku niemożności zastosowania powyższej procedury towar zostanie wymieniony na nowy.